Derde reisverslag KIWI-TRAIL 2016 - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu Derde reisverslag KIWI-TRAIL 2016 - Reisverslag uit Klarenbeek, Nederland van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu

Derde reisverslag KIWI-TRAIL 2016

Door: Jaap de Wijs

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Magda

20 Oktober 2016 | Nederland, Klarenbeek

Zo, het is alweer 20 oktober.
Over twee weken toeren wij door het zonnige prachtige landschap van Nieuw Zeeland. Jaloers???
De auto's zijn met drie verschillende boten van MAERSK gearriveerd. Best wel spannend om die te volgen. De boot waar Daisy op stond (onze trouwe Volvo Duett) bleef maar varen vlak bij China. paniek!! Maar wat bleek: in Singapore was deze overgeheveld naar een andere boot. En die heeft de container afgeleverd in NZ.
Wij vertrekken vanaf Schiphol op 29 oktober richting HongKong. Cathay Pacific vlucht CX 270; vertrek 12.45h.
Daar hebben wij 12 uur de tijd om de stad te proeven. Vervolgens vliegen wij naar Auckland. Dan de Volvo's rijklaar maken; LPG tanken; Jawel!! En op 2 november de eerste rit naar Rotorua.

De komende dagen zijn wij bezig met de route te doorgronden; koffers inpakken; vriezer en koelkast leegeten en de kinderen nog een keer zien. Wij vervelen ons geen moment. Pensioen bevalt uitstekend!!

Dus tot zover de voorbereidingen; het volgende verslag vanuit "Down Under" tot dan,

groet Magda en Jaap

• 20 Oktober 2016 - 13:06

Carla:

Hallo Magda en Jaap,
    Spannende tijden! Leuk! Heel veel plezier en we gaan jullie volgen. Groet van De Jasjes

• 20 Oktober 2016 - 13:30

Hans Kasper:

Ik wens jullie veel plezier en een goede reis.

Groeten,

Hans Kasper

• 20 Oktober 2016 - 15:01

Marieke (nette):

Heel veel plezier en geniet van het mooie en bijzondere landschap!

• 20 Oktober 2016 - 15:57

John En Anneke:

Nog 9 dagen, en de temperaturen lopen op!
    Wij wensen jullie vanuit onze barbecue stoelen heel veel succes en veel Plezier!
    We zullen jullie volgen en wensen jullie een goede reis toe. We spreken elkaar in jan/februari.
    Dikke kus van ons

• 20 Oktober 2016 - 21:42

Pia & Paul:

Pensionado in Valencia is ookhelemaal niet verkeerd!
    Abrazos!

• 21 Oktober 2016 - 01:06

Peter En Dinie Van Eijk:

We gaan jullie reis volgen! Auckland is ook voor ons bekend terrein, Nieuw Zeeland is echt prachtig en jullie gaan het mooie weer tegemoet. Succes en goede reis!

• 22 Oktober 2016 - 16:48

Paul Hufman:

Heel veel plezier !!

NB ik tankte ook LPG op Route 66.. alleen voor koelkasten en verwarming van motorhomes daar..

• 24 Oktober 2016 - 12:20

Daphne:

Lieve Jaap en Magda,
    Ik wens jullie heel veel plezier met het volgende avontuur! Vergeet de zonnebrand niet - ja, hoewel ik het jullie erg gun, ben ik inderdaad wel een beetje jaloers. Ik ga zaterdagochtend 29 oktober vrij maken om jullie uit te zwaaien. Laat maar weten hoe laat en waar (bij jullie in checkbalie?). Dan ben ik daar een half uur eerder.
    Liefs van Daphne

• 27 Oktober 2016 - 15:05

Majohrie:

Heel veel plezier en we gaan op de achterbank mee, hoor! Weer zo'n prachtige reis en hopelijk plaatsen jullie veel (jaloersmakende) foto's.
    Goede reis en goed thuiskomen,
    Hans en Majohrie

• 29 Oktober 2016 - 16:14

Sjuut:

Wensen jullie een prachtige reis. Carien Mandemaker Abbestee woont in Whaketane. Volgens jullie reisschema nr.20?

• 06 November 2016 - 22:11

Jeanny Bleeksma:

Hallo Magda en Jaap, jullie kennen mij niet maar ik heb dit adres doorgekregen van Simon en Janny Rispens, om een beetje mee te reizen met de Volvo-club. Doe a.j.b. de groeten aan S en J, en voor alle deelnemers wensen we Wim en ik jullie een onvergetelijke vakantie toe zonder panne. mvrgr Jeanny

Tags: KIWI TRAIL