Negende reisverslag Canadareis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu Negende reisverslag Canadareis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu

Negende reisverslag Canadareis

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Magda

05 Juli 2019 | Canada, Vancouver

Negende reisverslag Canadareis

Donderdag. Sight-seeing. Gelukkig mochten we op de camping blijven, dankzij het aanhoudende en meedenkend talent van Magda. Op tijd vertrokken en met de bus naar downtown. Toen in de hop on hop off bus. We konden onbeperkt mee. Helemaal om Stanley park. Eerste stop was schiereilandje met erg veel activiteit. Mooie winkels met beelden en indianencultuur. We aten heerlijk vis. Toen naar Science World. Dat viel tegen; het bleek een soort Nemo met krioelende kinderen. Nou Ja. Even Gastown in en drinken. Door naar Art museum. Beetje weinig tijd maar zeker de moeite waard. Om vijf uur H & M weer getroffen en lekker uit eten bij de Griek. Met de bus weer terug en laatste wijn opmaken en koffers inpakken. Vrijdag: laatste dag. Om 6.00u op. Ontbijten en op weg. Meer dan 40 km. Tanks volgieten en naar Canadream om de campers in te leveren. Dat ging vlot en geen extra kosten. We werden naar het vliegveld gebracht stalden onze koffers. Toen met taxi naar museum of Antropology. Fantastisch wat indrukwekkend!! Erg veel houtwerk, totempalen, beelden etc. Ook erg veel spullen van over de hele wereld. Er schijnen 49000 items te kunnen bewonderd. Weer terug met een taxi en ruim op tijd op AirPort. Nu wachten. Dus even dit verslag. Nog wat getallen: wij reden 2511km, we tankten 595 liter benzine. Verbruik 1 op 4,2 dat valt nog mee. Dan nog een laatste vraag: ik heb geen idee hoeveel van jullie mijn verslagen gelezen hebben. Daarom het verzoek: geef even een korte reactie en op/of opmerkingen. Met groet van Magda, jullie reporter: Jaap de Wijs

• 05 Juli 2019 - 22:24

Cas Van Dijk:

Hallo Jaap en Magda,
    We hebben genoten van de verslagen. Het was een herbeleving, want wij hebben in 2008 en 2011 ook zo door British Columbia en andere provincies getrokken. Wij waren op Canada Day in Banff en hebben dat daar net zo beleefd als jullie. Ik moet zeggen, dat jullie wel erg fotogeniek zijn. Leuke en mooie beelden. Wij gaan nog steeds naar Ierland in de zomer. Het gaat jullie goed en tot de volgende reis zullen we maar zeggen.
    Groeten - Kok en Cas.

• 06 Juli 2019 - 04:23

Daniëlle Klanderman :

Ha Jaap en Magda,

Nog niet alles gelezen maar wel stukjes, leuk hoor. Ik kreeg steeds een berichtje als er iets nieuws online stond.
    Leuk om jullie zo weer even te zien, niets veranderd! Lijkt me een prachtige reis! Wij mogen nog een paar weken stevig doorwerken en dan begint onze zomervakantie en is er iets meer tijd om te lezen haha.

Groetjes Daniëlle

• 06 Juli 2019 - 06:54

Fré:

Hoi Magda en Jaap, wat hebben jullie veel gezien. Prachtige reis

• 06 Juli 2019 - 08:31

Paul Hufman:

gelezen Jaap , het was leuk om mee te kijken !

• 06 Juli 2019 - 08:55

Annet:

Met plezier jullie gevolgd. Goede reis!

• 06 Juli 2019 - 12:01

Leo :

Hi Jaap and Magda,
    Fantastic, I followed your trip from Ontario. Too bad we couldn't meet and spent a few days together.
    Have a safe trip back, Leo.

• 06 Juli 2019 - 16:34

John En Anneke:

Hallo lieve luitjes, we hebben genoten van jullie reis, vaak even snel gelezen ivm vaak bezoek!
    We kunnen jullie voorbereiden op de lage temperaturen in NL aankomende week. Bij ons ook niet lekker met temperaturen van 39 gr.
    Goede reis terug!
    Liefs,

• 08 Juli 2019 - 13:31

Tjeerd K.:

Gelezen en mij voorgenomen ook zoiets te gaan ondernemen in de toekomst. Goed gedaan!
    Tjeerd