We made it!!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu We made it!!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Jaap en Magda de Wijs Snijders - WaarBenJij.nu

We made it!!!

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Magda

16 Januari 2012 | Panama, Panama-stad

Ja hoor, we hebben het gehaald!! Iedereen heeft het gehaald. Alle 84 teams alle auto’s; alle deelnemers hebben deze ultieme tocht volbracht. Its a miracle!!
Wij gingen in Cartagena nog lekker de stad in; het oude centrum; genoten van de koloniale sfeer; kochten de laatste souvenirs en aten heerlijk in Italiaans restaurant waar veel Columbiaanse gezinnen ook aten. Erg gezellig. Het was aangenaam tropisch warm; zo’n 30 graden. De rest van de groep had een Caribean Party, maar dat konden wij niet opbrengen. Bleek achteraf ook niet zo bijzonder te zijn.
Toch weer vroeg op; om 7.15h in de bus naar vliegtuig. Inchecken en wachten wachten. We vlogen pas tegen elven. Richting Bogota, daar weer wachten; toen vlucht twee; naar Panama. Chaos bij incheck; duurde erg lang. Toch nog biertje kunnen drinken en even iets eten. Om 8.05 stegen we op en meer dan negen uur vliegen naar Schiphol. Iedereen was doodmoe; het was stil in het vliegtuig. Om 5.00h geland; maar dat was dus 11.00h. Marijn wachtte ons op en dat was geweldig!! Even kopje koffie en toen de trein in naar Apeldoorn, waar Remco ons verder naar huis bracht, 35graden verschil vergeleken bij Panama. Bijslapen; uitpakken; kerstkaarten lezen; na zes weken weer tv gekeken en heerlijk moe naar ons trouwe bedje. Schoon en versierd huis dankzij Paul en Pia die hier vijf weken woonden. Wat een mooie vakantie was dit!! Hier zullen we nog jaren van genieten!! Jullie ook? Morgen weer aan het werk, dat hoort erbij.

Nou Amigo’s, dit was het dan; het laatste verslag van deze unieke reis; onze Sapa Pana!!
Het was een onvergetelijke ervaring. Heel veel dank voor alle ondersteuning die wij ervaren hebben

Bedankt!! Magda en Jaap

• 16 Januari 2012 - 20:55

Marjolein (team 57):

Gefeliciteerd :)!!

• 16 Januari 2012 - 20:59

Karin En Bas:

Wat goed! Heel erg leuk om jullie verhalen steeds te lezen. We zijn erg benieuwd naar de live verhalen en plaatjes. En natuurlijk nog de allerbeste wensen voor 2012! Hier in Nederland is het inderdaad eindelijk winters koud. Maar over een paar dagen is het weer gewoon 10 graden met regen :) dus eigenlijk niets gemist... Slaap lekker zo en veel succes morgen met werk! Veel liefs en tot gauw weer.

• 16 Januari 2012 - 21:08

Christof Scn:

Bravo !!!!!! Jaap en Magda

Wat een prestatie hebben jullie geleverd. Hier kunnen jullie in de tweede helft van je leven op teren!

Groet, Christof en Gigi

• 16 Januari 2012 - 21:20

Erik Moser:

Hallo Magda en Jaap, fijn te lezen dat de thuisreis ook goed verlopen is. Wat een leuke DC3 op foto 3482 ! Wordt daar nog mee gevlogen dat je weet?
    Nogmaals dank voor het plaatsen van al je uitgebreide verslagen en de prachtige foto's.
    Groeten, Erik

• 16 Januari 2012 - 22:25

Cas:

Bedankt voor jullie moed en daardoor voor jullie verslagen.
    Eens een volvo, altijd een volvo.

• 16 Januari 2012 - 23:28

Hufmannen.:

Gefeliciteerd en bedankt voor jullie mooie berichten !
    veel succes metr werken en Daisy's herstel !!

• 17 Januari 2012 - 08:14

Ans En Hans:

Hallo Magda en Jaap,
    Enorm genoten van jullie verslag met bijbehorende foto's en video's. Ook de video's van team 83 zijn geweldig. Wat een tocht en geweldig dat mensen en materiaal allemaal weer min of meer heelhuids het ervan af hebben gebracht. Chapeau!

• 17 Januari 2012 - 10:16

Eva, Marthijn,Julius:

Welkom thuis! Bedankt voor jullie leuke reisverslagen! En een pluim voor Daisy!

• 17 Januari 2012 - 10:39

Cootje:

Fijn, dat iedereen zonder al teveel tegenslag weer thuis kan nagenieten. Jullie bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Alweer een nieuw projectje op 't oog?
    Hartelijke groet, Sjoert & Coot

• 17 Januari 2012 - 19:44

Danielle:

Welkom terug! Jullie hebben een fantastische ervaring om lang van na te genieten, erg leuk ook om zo vanaf de bank thuis 'mee te reizen' met jullie avonturen, dank daarvoor! Ineens stond je weer in de klas Jaap, dat was wel even schakelen zo kort na het lezen van verslagen uit totaal andere werelden :-). Groetjes, Danielle